Tuesday, January 27, 2009

A whole new YEAR...

Last year...
reali a memorable year...
smtm i wil alwayz think of a silly hope...
if time din go off...
evth wil b freeze...
and it wil alwayz present...

hahaa....
its reali silly to think like tat...
bt once in a blue moon...
i reali hope like tat...
especially when smth is over...
hahaa....
i'm nt hoping tat evth wil b ther alwayz...
like al of us knw...
we dun bother tat smth wil b long enuf...
if we own it b4...

aikzzz....
oso dun knw wat i'm talkin...
haha...
life is life...
smtm questions wil nt always b an answer...
so...
i din hope evth wil b an ans...
smtm things can b hurts...
bt...
it make our life colorful...
no pain...
no gain...
kay...

haha...
reali dun knw wat i'm sayin...
jz borin tat nth to do...
write write blog oso funny de...
haha...

oops.....
b4 late...
wish u al hv a happy chinese new year...
a new year begin wiz a new hope too...
so...
hope tat our mother earth suffer less pain...
human wil play their role in maintaining the equalities of nature...
and...
wish all students work hard for their dreams lar...
haha...
frenz...
we can do it de...
jz aim as high as u can...
lets work together...
YEAH...

HAPPY CHINESE "COW" YEAR...
HAHA....

2 comments:

  1. 原来你有BLOG,
    我不知道咧。
    没有通知我一声。
    不然我就会时常过来探望你咯。
    现在既然已经发现了
    你的秘密基地,
    那我就会时常来乱你咯。
    哈哈。。。

    看你的第一篇文章,
    我想你应该是为爱情而烦吧。
    加油哦~~~
    爱情没有绝对的答案。
    我虽然是没什么经验,
    但一点点的忙还是可以帮的。

    看得出你是很在乎友谊的人哦~~~~
    真心朋友得来不易,
    要好好珍惜,
    当然我知道你一定会。

    '人生若有十全十美,进步必然不会出现;
    就因人生缺陷,才会有所谓进步和努力的推动力;
    否则人类文明史将会拾零...'
    这句我很喜欢,
    很有意思。

    要干哥是吗??
    这里有一个人选啊~~~~~~~
    哈哈。。。。
    替你高兴,
    找到你干哥。
    他是不错的人哦~~~

    每个人时时刻刻都在改变,
    没有一个人是不改变的,
    改变并不代表那不是你自己,
    而是你在进步,
    你在长大,
    只要一切改变你觉得是好的,
    那就够了。

    有什么事可以找我谈啦,
    虽然我不是什么都能帮到,
    但是想帮忙的心是不减的。

    时间有时候真的是一种良药,
    你不能否认它的功效。
    有些事情你想急着去解决它,
    不管怎样都解决不了,
    可能越搞越糟。
    有时候让时间冲淡一下也是好的。

    加油!!!
    你是一个很棒的人。
    不要小看自己的能力。
    SPM也是加油!!!!!
    SPM不算什么,
    将它打败吧。

    ReplyDelete
  2. 哈哈...
    有巧遇你了,秋哥...
    谢啦...
    我可不介意多一位干哥哦...
    哈哈...
    其实我一直到你的部落格很久了,
    只是没留下任何痕迹而已...
    感恩有你的支持...

    ReplyDelete