Saturday, February 14, 2009

Valentine's Day...wat a mess...isk?!

Is it necessary for me to celebrate valentine's day?
a special day for couple...
nt for me tis year...
missing smth for tis year,
a piece of heart is missing,
dun knw wanna do wat today,
jz mess up all the feelins 2day...

evbd bz for presents
after skul today,
i straight go bac and slep,
dun wanna think of anyth,
ytd suddenly heard of jay chou old song,
'dark blue love book',
i thk it translate like tis lar,
haha...

nw chatin wiz a buddy who bz wiz his luv,
stupid stupid of hearing tat,
an innocent adolense,
he said like tat...
haha...
hving fun for being sucks 2day...

erm...
lokin 4ward 2 eat ches cake 1 day,
wiz strawbery or chocolate,
hving a cup of hot chocolate,
wow...
an enjoyable tea time,
longing for it...

ops,
jz a litle while b4 4get,
thx sheng q bro who sent me bufday present,
it reached today,
i jz tot of buyin a decoration for my fon,
then today it reac on time,
haha...
thx,
i dun bother for the price,
jz the heart tat you sent to me...
thx,
reali appreciate and happy for tis...

hope u al hv a nice valentine's day lar...

3 comments:

  1. 不要吓到,
    是不是没有看过这么长的COMMENT咧??
    凑起来可以写一篇POST 了咯。
    没办法啦,
    太多话要讲了。
    由于一直不能给COMMENT,
    所以累计了起来。
    哈哈。。

    诚实是不是美德?
    我觉得是看个人的。
    为什么小学的时候老师
    都教我们要诚实??
    原因就是我们还不会分辨是非,
    不明白事理,
    不分青红皂白。
    现在你已经是一个有自己思想的人了,
    我相信你应该懂得怎么做。
    以我的立场来讲,
    我觉得诚实要会应用,
    什么情况需要诚实,
    什么人我值得对他诚实。
    你慢慢去研究啦。
    嘻嘻。。。

    曾经有人告诉我,
    不要告诉人
    什么是对,
    什么是错,
    而是分析,
    然后让他自己去决定,
    因为你自己也不知道
    什么是对,
    什么是错,
    这只是你自己的感觉。
    很有意思吧??

    给人认为坚强不好吗??
    证明坚强是存在在你的身上,
    就算你不这么认为,
    也许只有那么一点点的份,
    但它是存在的。

    有注意到你DOWN了下来,
    下半段的时候,
    跳舞都没有MOOD了,
    但是就不知道为何,
    应该是荷尔蒙失调。
    哈哈。。。
    调整自己的心情也是一种学问哦~~~

    因为了解有人陪伴的乐趣,
    所以才更讨厌孤单。
    我想应该没有人喜欢孤单吧。
    可是没有孤单的存在,
    你就不知道有人陪伴的乐趣了。
    所以孤单也是很重要的哦~~~~
    你好伟大哦~~~~~
    生日愿望都是许给别人。

    我有一位很在乎的朋友,
    我曾经想将他拉下在乎的宝座,
    不再去在乎任何人,
    反正在乎了,
    就只不过是一厢情愿的感情。
    很白痴。
    我干嘛要这么白痴喔~~~~
    但我心里只是勉强自己,
    根本放不下。
    有位朋友告诉我,
    如果你什么都不在乎,
    活在这世界上不就变得没有意义??
    我得到的结论是
    不是他不在乎我,
    而是我太在乎他。
    中庸之道可能才是对的。

    我也是随便找东西送的啦。
    可是想送你东西的心
    却不是随便的咯!
    没想到会是这么巧。
    就在你还没买之前就送到了,
    我以为会很迟才到,
    可能机缘吧。
    我很相信这种东西的哦~~~~
    可是不要笑我迷信。
    嘻嘻。。。。。

    可是你还是这么DOWN咧。
    开心点啦。
    可以选择开心。
    做么要选择伤心哦~~~~~
    能活着就应该开心咯。

    也看得出你很想恋爱哦~~~~
    鼓起勇气追求你想要的东西吧。
    P/S: 单身并不一定是坏事哦~~~~~

    ReplyDelete
  2. eih...
    wher gt lar...
    i'm nt longing for lov...
    kay...
    haha...
    jz thes day evbd around fal in luv...
    so hv the mood in onli lar...
    haha...
    clear?

    ReplyDelete