Tuesday, September 29, 2009

对不起...

对不起,
这一次,
是我不对...

对不起,
是我自私,
我不配拥有这些...

对不起,
我伤了你的心,
是我不懂如何负起男友的责任...

对不起,
我没能常陪伴你,
是我不懂如何关心你...

对不起,
我不敢承诺,
因为我没勇气、害怕承诺...

对不起,
是我不懂珍惜,
对你冷淡了...

对不起,
是我不够资格...

我很享受曾经与你的一切,
我第一次追求的人,
不会忘记她逗人的脸孔,
为她送生日礼物,
点点滴滴...

从6月9日起,
113天了,
就在今天结束了...

真心祝福她:
下一次的春天更灿烂,
遇到比我更好的...

别因为我而伤心,
因为我不值得...
要勇敢,
努力学习,
学业要比我更出色...

这一刻,
她已成了我的干妹,
我依然随时准备聆听,
为你提供你所需的资料、协助,
我能尽的能力为你付出...

对不起...

3 comments:

  1. 为什么你们男生总是这样的??
    不懂得爱,那当初为什么要去爱。。。
    去爱了,为什么还要选择伤害??
    既然选择了就好好的去爱啊~
    就算分开了~
    为什么还要用所谓的干妹干哥来关心对方呢??
    难道就不能只做朋友吗??
    朋友,你还小。。。
    不是很了解爱情~
    所以~
    想清楚才去爱吧~

    ReplyDelete
  2. i really speechless to wad u've done..aiks..up that 1...还搞不清楚状况。hahahaha!!!well,i'll alwiz support bt hope that u r nt doing wad will make u regret..wenjie...haiz...

    ReplyDelete
  3. Forbidden colour~~

    The wounds on your hands never seem to heal
    I thought all I needed was to believe

    Here am i, a lifetime away from you
    The blood of christ, or the beat of my heart
    My love wears forbidden colours
    My life believes

    Senseless years thunder by
    Millions are willing to give their lives for you
    Does nothing live on?

    Learning to cope with feelings aroused in me
    My hands in the soil, buried inside of myself
    My love wears forbidden colours
    My life believes in you once again

    Ill go walking in circles
    While doubting the very ground beneath me
    Trying to show unquestioning faith in everything
    Here am i, a lifetime away from you
    The blood of christ, or a change of heart

    My love wears forbidden colours
    My life believes
    My love wears forbidden colours
    My life believes in you once again

    hw sad??nw regret stil sempat de ar!!!

    ReplyDelete